fredag 3 september 2010

Jag o Erika har bakat!


Ikväll blev jag o Erika sugna på att baka. En hel braspanna med smarrig äpplekaka blev det.

En underbart god saftig banankaka

Varsin bit upplagd men Emil ville inte ha så jag tog 2!
Idag har jag o Marie-Louise varit på Ikea vi var ju tvugna att se det nya. Så fint det är! Nu finns där allt och en jättefin restaurang där vi mumsade på köttbullar med mos. Till o med choklad mouse till efterätt =)
Tommy hämtade mig på Väla för vi skulle till banken o fixa alla papper på vårt företag massa skrivande... därefter åkte vi till Hedbergs bil o kollade om Mazdan var klar, på måndag ska vi hämta den. Nästa anhalt var att prova Tommys tilltänkta arbetsbil o efter provrundan var vi helt överens om att den ska vi ha! Nu ska den göras snygg på firman sen hämtar vi hem vår STORA pärla.
Tommy ville med se Ikea o jag som älskar affärer ställde så klart upp! Det blev alltså 2 turer till Ikea idag för mig.
Nästa vecka kommer allt vara klart med firman och Tommy kör igång sin dröm. Jag har inte varit så pirrig ang detta innan men nu ska det bli så kul! Han är ju den bästa hantverkaren om ni frågar mig så han kommer nog ha häcken full. Men jag vill ju också se honom ibland....
Ha det gott mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar