torsdag 2 september 2010

1 års kontroll efter min operation


Sommaren 2010

Sommaren 2009

I tisdags var jag och Marie-Louise på kontroll i Lund. Jag fick där ett underbart besked om att jag kommer bli beviljad en operation för att ta bort mitt skinn på magen. Lycka!
Tänk att den 22:e är det 1 år sen jag blev opererad! På detta året har jag fått ett helt nytt annorlunda liv som jag verkligen älskar. Dett har jag varit med om under året:

* jag är helt underbart nyförälskad i min man
*jag har på resan tappat 40 kilo - otroligt räliga kilo puts väck
*jag är gladare, snyggare =)
*har mycket mer energi
*mina Adidas skor har gått många mil och är helt uppslitna =)
* jag har varit på Ugglabadet och åkte vattenrutchkana
*på Liseberg åkte jag massor av karuseller testade det mesta, och jag fick plats i alla!
*åkte fritt fall i Skara sommarland - läskigt men häftigt
*har fårr en ny cykel som jag använder flitigt
*nu kan jag gå in på vilket ställe som helst utan att se om det finns en stor plats för mig att sitta på
*kläder!! JAG KAN HANDLA KLÄDER VAR JAG VILL!!!!!!


Ja ni ser, det är bara en massa roliga saker som hänt med min kropp under året. Jag kan knappt själv tro att det är sant men det är det. Och jag är värd det!

4 kommentarer:

  1. Alltså detta är helt otroligt när man kollar gamla bilder. Är det verkligen du? Man kan inte fatta att det är du...
    Du spred glädje innan och var alltid glad, men nu skiner du värre än solen och är ännu gladare.
    Kram på dig...Lotta

    SvaraRadera
  2. Det är så kul att se dig så pigg och glad.... Och som du skriver alla saker du har kunnat göra som du inte tidigare kunnat....Glädje ... Skönt att se att du mår bra.. Du har blivt så snygg.. Du glömde skriva med att du har varit ute och joggat....Kram i massor..// Ditte

    SvaraRadera
  3. Grattis till detta helt fantastiskt!
    Lycka till med nya operationen det var ju bra du fick besked nu.
    Jag kämpar på med flytet ..fy så räligt ... och inte roligt men det går målet närmar sig:-)
    Ha det bra!
    /Kerstin

    SvaraRadera
  4. Tänk att ett år har gått och så mycke har hänt. Har aldrig sett dej som ¨stor¨ förutom i glädje, omtänksamhet och vän. Att du har fixat detta som du har gjort är helt fantastiskt och underbart, så jag är glad för din skull att du fick operationen beviljad. många kramar Tanja

    SvaraRadera