tisdag 8 december 2009

Vår helg i Ullared

Halv 6 i lördags morse satt jag & Tommy oss bilen för att fara till mitt paradis Ullared.
Resan upp gick bra Tommy körde & jag sov, bra uppdelning.
Väl framme hade de precis börjat släppa in & vi köade ca 10 minuter.
Vi gick tillsammans till barnavdelningen först sen delade vi på oss Man handlar effektivast ensam när det är mkt folk.
Efter några timmar var även Camilla & Nicklas på plats, vi skulle dela stuga med dem =)
Vid middagstid var det supermycket folk! Alla med samma mål att hitta de perfekta julklapparna. Men att det är mycket folk är ju inget att stressa upp sig för, åker man till Ullared i december får man ta det. Det finns ju saker till alla!

Vid halv 4 åkte jag & Tommy till stugan & checkade in.
Dagen slutade på 8500kr
Strax efter kom de andra med. Vi kollade våra saker & snackade en stund
Framåt kvällen åkte vi & käkde på Stantons. Jättegott!
O bra pokerspelare som man är vann jag nästan ihop till maten
innan den var klar =)
Efter maten åkte vi till stugan & spelade kort.

Fika tillsammans på Ullared.

Fullt kortspel & lite cider. En bra kväll helt enkelt.
Söndagen startade vi med att städa undan i stugan sen bar det av till Ullared när de öppnade klockan 8.
Nicklas tog tiden det var 6 minuters kö.
Vid ca 12.30 åkte jag & Tommy hemåt.
Dagens nota ca 2000kr. Med andra ord hittade vi en del!
Tack Camilla & Nicklas för en trevlig helg ihop.

1 kommentar:

  1. Tack själva. Det var en riktigt trevlig helg

    Camilla och Nicklas

    SvaraRadera