tisdag 29 december 2009

Passerat 30 kg!!!!!!!

Idag var jag tvungen att gå ner & väga mig, så jag tog min 1 timmes runda. Har slarvat med motionen & ätit aningen =) ohälsosamt under julen.
Med bävan ställde jag mig på vägen som visade att jag gått ner 3.3 kg på 2 veckor!! Jag blev så glad när vågen stannade på 81.6 kg. Totalt har jag nu gått ner 32.4 kg & det känns härligt.
Nytt mål nu är att vara nere på 70-talet till min födelsedag 19 januari & det ska gå galant hoppas jag.
Vet e fan när jag sist var nere på 70-talet, det känns helt galet men kul är det =)

5 kommentarer:

  1. 19:e januari är en fin dag! ;)

    SvaraRadera
  2. Lätt som en plätt fixar du det! /Tanja

    SvaraRadera
  3. Kanon bra jobbat, klart du klarar 70 talet innan 19 januari.. kram Ditte

    SvaraRadera
  4. Wow, det är ju helt otroligt. Klart du fixar det...kram...ses imorgon...Lotta

    SvaraRadera
  5. Du är jätteduktig som klarat att gå ner i vikt. Jag träffade Dig för ett par veckor sedan och jag kände inte igen dig. Lycka till med ditt mål.

    SvaraRadera