söndag 6 december 2009

Nu kan Eliaz ta några steg


Denna gulliga unge vill så gärna gå men fy vad läskigt tycks han tänka.
När jag kom hem från Ullared var Eliaz & Jessan hos oss.
Jag hade köpt ett par blå mockasiner till honom. När han fick på dem gick han 7 steg!!!
Det ska då vara moster till allt.....Efter det gick han några steg då & då så nu kommer det inte ta långt tid tills han tultar runt.
Ang Ullared så har jag packat in julklappar 3 timmar nu & är astrött så Lotta rapporten kommer i morgon =)

2 kommentarer:

  1. Okej, då förstår jag, jag väntar...kram från...gissa vem???

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att han kom fram till maten så han slipper svälta:) Heja Eliaz snart springer du i från alla och de får jaga dig och du och Alvina kan sprinag runt och busa.. Kram Ditte

    SvaraRadera