tisdag 22 december 2009

3 månader sen min Gastric Bypass

Idag är en stor dag för mig. Det är idag exakt 3 månader sen min Gastric Bypass operation. 30 kg är borta och jag har fått ett nytt liv. Det är en lång resa kvar men redan känns livet underbart lätt =)
Allt har gått som på räls efter operationen, förutom en enda hemsk förstoppning som jag helst vill glömma har det gått jättebra.
De 2 första veckorna var det ju flytande kost-ännu mera slabb kändes det som.
Nästkommande 3 veckor blev det purè- jaha tillbaks till bebisåldern! Det positiva var att jag & Eliaz kunde dela en barnmatsburk för 8 månader!
Därefter fick jag äta vanlig mat för första gången på 10 veckor. Fattar ni???!!
Det var ljuvligt rent ut sagt skitgott. Att få använda tänderna!!! Sjukt vilken härlig upplevelse.
Tack alla ni som stöttat mig innan operationen & mina första 3 månader efter operationen. Att ni har funnits där för mig genom sms,mail,kommentarer i gästboken,telefonsamtal,presenter & besök ja allt detta har gjort denna tiden till den bästa tiden för mig. Att ha er är en gåva bättre än allt annat!
Jag önskar er alla en riktigt God Jul & Ett gott Nytt år hoppas ni får vara lika lyckliga som jag är nu!

1 kommentar:

  1. Jag var inne en kort visit hos Falkmans idag och jag måste säga att du ser strålande ut Carola(eller Stickan som jag numera kallar henne)! Det är ett fantastiskt arbete du har lagt ner för att komma dit där du är idag.

    Jag kan bara säga grattis!

    Kämpa vidare!

    SvaraRadera