tisdag 22 december 2009

Julhandling med Marie-Louise

Strax innan 11 kom M-l och hämtade mig Vi körde till Citygross och Familia för att handla julmat och finjustera det sista inför julen. Varför ska man alltid vela när julklapparna egentligen är klara? Jag tillhör ju dem som vill ge allt till alla på jul och mycket väl skulle kunna handla tills sista 50-öringen var slut.
Tror att allt är bra nu & rättvist för det ska det ju med vara =)
Imorgon kommer Bodil & Lennart på middag på kvällen. När vi ätit oss mätta ska vi bara sitta & njuta & spela bingolotto i lugn & ro.
På Julafton ska jag försöka ta lite sovmorgon innan vi drar igång med allt matstök. Till Kalle Anka kommer släkten på min sida & efter det är det mat sen förhoppningsvis kommer tomten.
Har "missat" att boka in honom så är det någon som har en ledig tomte vid 17.30 tiden så hör gärna av er!!!!!!!!! Då räddar ni min jul.
Sen ska jag iväg & jobba på natten =)
Jobbar julafton & juldagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar