torsdag 5 november 2009


Vår BMW är på service på Jarls´Bilservice idag.
Givetvis skulle jag ha lånebil så jag kom hem.
Tror ni jag skrattade gott när det visade sig att det var en minimal Smartbil jag skulle låna.
Tack gode gud att jag gått ner 23 kg annars hade jag aldrig kommit in i den!
Och säga vad man vill en sak har den rekord i: den är liten men låter som en lastbil! Verkligen ingen komfort alls. Tacka vet jag BMW den är tyst & går suveränt. Ska t o m bli skönt att hoppa in i min lilla gröna igen som barnen kan klaga på ibland för den väsnas mer än BMW men mot Smartbilen är den väldigt tyst.
Erika ska ta sin vaccination idag & sade mamma kör INTE ända fram till skolan med den bilen =)

1 kommentar:

  1. Hahaha, gud vad jag skratta när jag läste det du har skrivit.
    Men den måste varit kul att köra, fast man känner sig kanske lite dum i den...kram på dig..

    SvaraRadera