onsdag 11 november 2009

Detta har hänt med mig

Nu har har jag gått ner 24.2 kg och tänkte visa er
skillnaden med dessa 2 bilder.
Det är ju en enorm skillnad när man ser dessa bilder ihop.


Jag - en tung trött tjej som ändå alltid var i full fart.

Nu. En betydligt lättare jag!
Det känns, det syns & det är härligt!
Byxorna ramlar snart av hi hi

Idag har jag varit & shoppat med Marie-Louise
så nu finns det lite mer i skåpet.
Vi mötte Sofie på Familia som tyckte det syntes så mycket
på oss båda att vi blivit av med en massa kilo.
Det är alltid kul att höra folks uppmuntran det gör så gott!

4 kommentarer:

  1. Tjenare Stickan!

    Kul att det går så bra för dig!
    Kämpa på!

    :)

    SvaraRadera
  2. Jag bara gläds med dig för varje vecka. Jag är lika nyfiken varje tisdag när det är vägningsdags för dig...jag tänker:hur mycket denna veckan, hoppas...och håller tummarna för dig...kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Så roligt! ;D Det är vi värda du! Keep going du är jätteduktig och ser hur fin ut som helst!

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat Carola, man känner ju knappt igen dig!! Vilken skillnad.
    Keep up the good work ;)

    SvaraRadera