måndag 30 november 2009

Tvättmaskinen pajjat!

Nu har vår tvättmaskin lagt av! Visst är det underbart? Precis lagom till jul & allt. Men man blir ju inte förvånad det brukar alltid vara så att när man har som mest utgifter kommer det mera till!
Ja ja det är bara att bita ihop & gå vidare.
I morse när jag vaknade tog jag på mig & gick ut på min vanliga runda Har missat den lite nu & det känns ej bra! Gick inom min chef & fick ett välbehövligt samtal med henne.
När jag var på väg hem ringde mamma & syrran & ville vi skulle åka till Väla för att shoppa lite. Visst tyckte jag det gör vi. Rask takt hem & i duschen. Sen blev det väla, jag köpte faktiskt bara en enda sak & den är hemlig för det var en julklapp till min älskade Man!
Skulle vilja köpa hela världen till min fantasktiska man men han får nog nöja sig med denna julklapp & så förstås en aldeles ny tvättmaskin. Jag tror jag ska göra som hon i Hollywoodfruar: köpa en tvättmaskin & sätta en stor röd rosett på till jul & säga god jul familjen. Denna är er julklapp =)
I morgon ska jag på kurs hela dagen med liftteknik. Ska bli intressant. Sen är det fackmöte på kvällen.
Vill även skicka ett grattis till dig Helen på din födelsedag om du läser min blogg ! O det gör du ju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar