onsdag 1 december 2010

Nya frisyrer


Nyfrisserad i vinterkylan

Dennis blev så snygg!

Idag var jag hos min frissa Caroline som äntligen börjat jobba lite trots sin mammaledighet. Som alltid blir jag nöjd hos Caroline! Dennis kom in och skulle möta mig hos frissan. Då hade hans frissa Emma en ledig tid så hon klippte Dennis också.
Jisses vad dagarna springer iväg nu! Redan 1 december vilket innebär att det är julafton om 23 dagar, tur att alla julklappar är inhandlade.
Jag jobbar julafton, juldagen och annandagen så för min del blir det jobb och sömn till jul. Vi firar julafton här hemma med svärföräldrarna, mina mamma och Christer, syrran, Henke , Eliaz och förhoppningsvis även Emilia. Jag börjar ju inte jobba förrän 20.45 så det känns helt ok faktiskt. Det är en speciell känsla att jobba julhelgen det är så härlig stämning på jobb då.
Till nyår är jag ledig och då kommer goda vänner hit, ska bli jättekul.
Vi fick reda på att Emil återigen är uttagen till tävlingen Glentons Mästarmöte 18-19/12 där de 10 bästa i varje viktklass är inbjudna till en kamp om vem som är Sveriges bäste brottare. Emil kommer denna helg möta samtliga 9 motståndare innan det är över, det är det som är så speciellt med denna tävlingen.
Ha det gott mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Så snygg du har blivit fantastiskt säger en som har minskat 21 kg än så länge.
    Bara att kämpa på önskar dig en God Jul!
    K

    SvaraRadera
  2. Du är fantastiskt duktig synd att vi går om varann! Hoppas vi ses snart

    SvaraRadera