onsdag 29 december 2010

Bihålsinflammation , suck!

I natt sov jag inte mycket fick snoret varken ut eller in. Jag misstänkte bihålsinflammation och ringde doktorn direkt i morse. Redan 09.00 fick jag en tid och visst hade jag rätt det var totalt igenmurat. 10 dagar på pencillin samt nässpray med kortison blev det att hämta på apoteket. Så alltså blir det pencillin fram till dagen innan vi åker. Men vad gör väl det nu blir jag förhoppningsvis frisk. Äntligen!
I morgon blir det till att ta Erika med & inhandla det sista till Nyårsfirandet på fredag. Jobbar ju natten till fredag.
2010 har inneburit mycket roligt & glädje. Min familj har fått vara friska nästintill hela året , Emil har haft ett toppenår inom brottningen, Erika har haft det tufft men kämpar på. Börjat på gymnasiet i Klippan för att fortsätta på Victum i stan. Dennis har börjat på högstadiet på PeterSvenskolan. Stora killen!
Men några som står oss väldigt nära har också haft mycket sorg & bekymmer & det tar hårt! Därför ser jag fram emot ett Nytt härligt 2011 med många härliga stunder. Tänk ett helt nytt år står snart framför oss som vi kan göra till det bästa någonsin. Måtte 2011 bjuda på mycket bra till oss alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar