tisdag 28 december 2010

Då var julen 2010 över

Hej på er alla!
Jag är sjuk och har varit det ett tag så därför har jag varit urusel på att uppdatera här. Im sorry. Emil kom till Glentons laddad till tänderna, klararde invägningen galant. På lördag morgonen till frukost upptäckte vi att hans insulinspruta var sönder så han hade inte fått insulin i sig. Vilket medförde att han fick brottas de 2 första matcherna med ett socker på över 18! Det fungerar inte och Emil förlorade de 2 matcherna. När vi väl fick rätt på sockret brottades han på bra och vann alla matcher utom sista på fall. Sista matchen blev en förlust och Emil blev 4e bästa i Sverige. Han var inte alls nöjd med det kan jag säga!
Julen närmade sig och jag skulle jobba julafton,juldagen och annandagen. Lille Julafton kom det bara! Feber och halsont som ett brev på posten. Så vad gör jag? Jo jag biter ihop och jobbar mina 3 nätter med stor möda! Har aldrig haft en sämre jul jobba sova jobba sova jag sov banne mig hela tiden mellan mina pass. På söndagen hade vi hela Ugglebadet bokat med brottningen och jag masade mig dit. Detta gjorde faktiskt lite nytta och det lossnade lite i snoken. Men fortfarande är jag trött, hostig och snorig. Måtte det gå över snart för vi ska kunna fira nyår här hemma med goda vänner och då vill jag vara pigg jag med.Dessutom måste jag hinna ta min sista dos mot magsjuka senast nyårsafton inför vår Thailandresa och då får man inte vara dålig. Ingen bra tajming precis.

Jag & Emil gör julgodis
Full tillverkning av julgodis
Alla njuter av julmaten

Eliaz & Erika åker vatten kana



Lite fika är gott efter badet
Jag önskar er alla en god fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar