söndag 1 augusti 2010

Sommartider


Vi hämtade hem Thaimat från Thai Lina vår favorit restaurang. De har haft stängt en månad för att åka till sitt hemland på semester. När vi kom o handlade blev hon jätteglad för hon hade plockat snäckor på stranden där o gjort en jättefin mobil till Dennis, som blev jätteglad!

Österns pärla med Nicklas o Camilla. Här var vi igår o åt 8 rätters middag. Med min mage!!! Det blev lite smakprover för min del men så gott det var. Tack för en trevlig kväll Bjerborns alltid lika kul att träffa er.

Min prins Eliaz på tåget hem från festivalen i fredags. Du e så go!

Jisses vad jag är dålig på att blogga numera! Jag ber om

ursäkt för det o ska verkligen skärpa mig. I alla fall försöka.....

2 kommentarer:

  1. Du har ju semester, då ska man koppla av från allt onödigt ont...kram Lotta

    SvaraRadera
  2. men jag gillar att blogga det är inte ONT !

    SvaraRadera