tisdag 3 augusti 2010

Jag har klarat det!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag har fixat mitt sommarmål!!!!!!!!!!!!!
Idag 10 månader o 10 dagar efter min operation väger jag 73.7kg alltså har jag gått ner 40.3kg.Jag är överlycklig! Mitt mål var att klara 40 kg till sommaren o det har jag gjort.
Vad har då hänt med mig under denna tiden?
Jo jag mår bättre,ser snyggare ut, kan ha alla snygga kläder jag vill, min diabetes är som bortblåst det finns inte ett spår kvar,jag har mer ork o energi. Ja livet är många gånger mycket lättare. Dock händer det ibland att jag tror jag är mitt "gammla" jag, som tex när det bara fanns en trång plats att sitta på. Direkt tänkte jag hjälp där kan ju inte jag sitta jag får stå istället. Sekunden senare kom jag på att jo jag kan visst sitta där o satte mig ner med ett leende. En annan sak som händer ofta är att jag fortfarande ofta går till avd med större storlekar när jag ska prova kläder. Det ärsånt som sitter i o det tar nog tid att få det att försvinna.
Jag har frågat en del vänner om min personlighet har ändrats för det vill man ju inte, jag är ju jag. Jag hoppas att de varit ärliga , de svar jag har fått är att jag är samma Carola o det glädjer mig mycket!
Ha det gott o var rädda om er!

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis det är fantastiskt!
    Kerstin

    SvaraRadera
  2. åh vad glad jag blir! Tack Kerstin snart snart =)

    SvaraRadera