måndag 9 augusti 2010

Skara sommarland 8-9 aug 2010


Modige Dennis hoppar från högsta tornet!

En del av allt roligt man kan göra

Det regnade en del, Skara sommarland är roligare i varmt & gott väder men vi trotsade det dåliga vädret!

Frukost i stugan

Jag , Emil o Tommy ska köra gocart. Jag är 155.5 cm man skulle vara 160 cm så jag stod på tå när man mätte mig!

Dennis busar i vattnet

Emil lyckades inte riktigt med vattenskidorna & då får man simma!

Tommy & Emil i gocart kön

En glad Erika tog hem stjärnvinst på bilarna.

Radiobilar är ett måste när det finns

Tranan hette denna nya karusell den bästa i Skara!

Dennis, Erika & Tommy
Nu sitter vi i stugan & har gjort vår sista dag på Skara sommarland. Trots dåligt väder har vi haft en kul vistelse här. Vädret kan man ju inte bestämma över så det är bara att göra det bästa av det. Hela köpcentret intill Skara har gått i konkurs i sommras så det är lite av en spökstad här, utöver sommarland finns det NADA. Stugan är en riktig campingstuga med bara kul, värmeplatta o sängar o ett bord med stolar. Toa o dusch i annan byggnad o det är jag för bekväm för! Det erkänner jag villigt att lite mer standard det vill jag ha. Ikväll hoppas vi det slutar regna så vi kan gå o spela minigolf.

2 kommentarer:

  1. En härlig men något "blöt" semestertur! Vilken skön familj ni har!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni har det.. Kram Tanja

    SvaraRadera