tisdag 24 augusti 2010

Mina nya inköp


Min nya kofta från Gina. Jag fastnade för den direkt! Tommy tyckte med att den var fin så vi tog den direkt. Att kunna göra detta se något jag vill ha och bara köpa det utan att först behöva tänka hjälp! finns den i min storlek???!!! Det är glädje, ren sann glädje. Mina vänner jag älskar mitt nya liv visst det blir dyrt med allt jag köper o vill ha men jag är lycklig så lycklig och hoppas det smittar av sig på allt och alla.

Dessa stövlar kommer troligen bli mina höstfavoriter. Jag gillar dem skarpt och den röda dragkedjan gör allt! Bara det tänk igen- jag gillar dessa men de går aldrig om mina ben! Så var det alltid förr men inte idag! Åh härligt härligt....

Idag var jag o Tommy iväg och shoppade lite när han varit i stan o kollat på ett jobb. Han har massor av jobb redan folk är som galna efter han. Jättekul! Hoppas bara att

jag med får se han ibland.
En mysig förmiddag hade vi först på tu man hand med bad i poolen och lunch på Thai Lina. Denna dagen har varit härlig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar