fredag 16 april 2010

Slingan avverkad

Länge sen jag bloggade....dagarna rusar iväg. Igår var det åter igen härligt väder så när barnen väl kom till skolan , vi försov oss igår. Andra gången på alla år så det blev panik hemma =)
När de åkt tog jag skorna på o gick ut på min timme. Det är så härligt nu! När Emil tränade i Ljungbyhed på kvällen tränade jag på löpbandet 25 minuter. När vi kom hem därifrån frågade jag Tommy om han ville gå med mig till skogen. Det ville han! Trodde väl något helt annat skulle hända i skogen =) Vi sprang slingan för första gången. Jättebra gick det till sst. Ja kunde bara springa ett par hundra meter först sen gick det bara inte mer, vi bestämde oss för att då går vi i rask takt. Men när vi kommit upp för första backen så sprang vi igen ända fram till Tingvalla orkade jag. Tiden blev 16.29 minuter för 1.8km. INGEN BRA TID EGENTLIGEN MEN SKIT SAMMA VI KOM JU RUNT!
Nu ska skorna på igen för morgonrundan....vi ses

1 kommentar:

  1. Va bra jobbat Carola, jag sprang också slingan i går.. Så snart tar vi den tillsammans...kram Ditte

    SvaraRadera