fredag 23 april 2010

Min fredag

I morse kunde jag inte somna om när Tommy kört till jobb, 06.18 tog jag skorna på & traskade min runda. Det var lugnt & stilla ute, både regn & hagel trillade ner så det var ganska folktomt men det brukar det kansk vara vid den tiden. När jag duschat körde jag barnen till sina skolor sen till OJ för att handla lite gott som mamma, Erika & Dennis ska ha i helgen. Jag Tommy & Emil far till Göteborg & Soft Touch open hela helgen. En stor prestigefylld tävling med nästan 800 brottare! Hoppas att Emil klarar sig långt. 26 motståndare är anmälda i hans viktklass så det blir tufft. Vad vi vet är det motståndare både från Sverige, Danmark, Norge , Finland & Serbien. Spännande!
Nu har jag varit med syrran & hämtat Eliaz på dagis måste ju träffa han innan jag far iväg.
Ha det gott alla goa vänner, rapporterar från Göteborg så fort tid finnes!

1 kommentar:

  1. Ha så trevligt i Göteorg och lycka till Emil... kram fam Lindberg

    SvaraRadera