måndag 18 april 2011

Vad tiden springer iväg

Björnekulla Killarna som tog hem lagpriset på Apollokampen
Emil o Zelimhan 2 goa brottarkillar
Jonny hjälper Emil med uppvärmningen på SM


Jisses vad tiden går! Jag har så dåligt samvete för att jag inte skriver här så ofta som jag vill. Emils SM är över han brottades jättebra och kom 5a av 15 brottare i hans viktklass. Helgen som gick var vi på Apollokampen i Oskarström där Emil blev 2a och killarna tog hem lagpriset 5e året i rad! De är så duktiga. Idag har jag mest farit runt o handlat till Emil o Erikas kalas de ska ha på påskafton.Emil fyller ju 15 på onsdag o Erika 17 den 5e maj. Jag fattar inte riktigt hur de kan vara så gamla när jag bara är sisådär 20 max 25 =) ????????? Erika Dennis o Julia har gjort så fint på framsidan idag rensat bort ogräs o planterat blommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar