tisdag 5 april 2011

Jag har sökt nytt jobb!


Idag rekomenderade min chef mig att söka ett nytt jobb?! Dessutom lovade hon mig på stående fot tjänstledighet om jag får det. Detta jobbet sökte jag:

Att under samanlagt 4 veckor fördelat på tre perioder under 2011 testa badstränder i 4 världsdelar för tidningen Amelia och únder tiden blogga om upplevelserna och dessutom fotografera detta. Visst skulle jobbet passa mig som handen i handsken?

Nu hoppas jag på en jäkla tur och att de blir nyfikna på min ansökan! Ett jobb med en lön på 35 000kr för att blogga,fota,bada,få massage testa drinkar mm mm Det låter helt underbart för mig som alltid far runt som en galning. Så nu håller ni alla tummar och tår för mig! Återkommer från en varm strand långt bort.....hoppas jag hihihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar