söndag 3 april 2011

Länge sen sist!

Vårat goa gäng!
Emil möter Danny Holgersson (Emil i rött)
Mosters goding Eliaz



Hej på er alla! Det var ju ett tag sen sist o det får jag be om ursäkt för men jag har haft fullt upp och inte riktigt hunnit med allt. Sen sist har det hänt mkt Emil har kommit hem välbehållen från Österike, jag har varit hos tandläkaren 2 gånger till och gjort av med en massa pengar. En runda på Memira har jag också varit för att kolla om jag skulle kunna göra en ögonlaseroperation. Glädjande nog har jag bästa förutsättningar för att göra det! Det enda negativa är priseet 35 500 kr. Det tar man inte ur baklomman men vi får väl se, jag vill gärna. Jag har även varit på Heta stolen och det är ganska häftigt, en salong i Helsingborg dit du går och betalar 300 kr sen färgar de och klipper håret efter vad de tycker du passar i och du får inte bestämma alls själv! Hi hi sånt e kul tycker jag, denna gången blev det rött i olika nyander och kort , coolt. Ska ringa i morgon o boka tid till Erika med =) Den 24e åkte jag , mamma och Erika med en Bingolotto buss till Ullared. Vi blev bjudna på resan, frukost och bingospel på bussen. Mamma vann 1200 kr på bingospelet som vi delade på! Det var en jättetrevlig dag. 2 brottartävlingar har det med hunnit vara och Emil tog silver på båda. Sista tävlingen var här hemma igår. Vår egen tävling Nya Björnkampen. 190 invägda brottare tog sig upp på mattorna och dagen flöt på jättebra. En slant tjänade vi in till klubbkassan och det är ju alltid bra. Idag har Emil varit på konfirmationsläsning hela dagen sen kl 16.00 var jag o Tommy där på föräldrarmöte inför den kommande konfirmationen 22 maj. På Tommys födelsedag minsann. Nu ska jag hoppa i loppelådan och sova gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar