torsdag 8 juli 2010

Min trädgårdsmästarinna


Min duktiga dotter sköter om mina blommor.


Själv är jag ingen trädgårdsfantast det ska jag verkligen inte säga men vad gör väl det när mina söner klipper gräset & Erika planterar mina blommor & städar upp runt om dem? Det

är härligt när man kan hjälpas åt & var & en får göra det man gillar & e bra på.
Jag gillar ju verkligen att tvätta & stryka till 5 personer, städa ett hus på nästan 200 kvadrat & ge min familj lagad mat på bordet var dag ! Det är livet det familjen är ju nr 1. Rätt vad det är så är barnen utflugna så det är bara att med glädje ta hand om dem så länge man har förmånen att ha dem hos sig.
Idag har vi varit i stan på det nya Pistasia jag , Dennis, Erika , syrran & Eliaz. Det blev en del handlande det är ju så smarrigt. Vi passade på att gå en runda i affärerna på söder när vi ändå var där. Det slutade med frukt & grönsafer på torget. Vilka priser! Sen blev det ett par skor till Erika med. Nu ska det göras tacopaj, det gillar vi!
Ha det gott i solen gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar