lördag 17 juli 2010

Brännt min hand på jobb


Kort taget idag

Dennis gillar att fota mamma!

Idag när jag skulle hälla upp kaffe på en termos till dagspersonalen innan jag gick hem så hände det som inte fick hända. Jag hällde kaffet över min höger hand! Aj aj aj vad det gjorde ont... Tildis kom i 190 när jasg ringde henne o när jag gick till sköterskan Kerstin packade hon in handen fint med den frysta broccoli jag tagit för att kyla ner =)
Ringde sjukvårdsuplysningen som ville jag skulle in. Efter att ha jobbat ett helt nattpass vågade jag inte köra själv så lilla mamsen fick väckas o följde med mig. Allt gick bra o de skrattade gott åt min broccoli på sjukhuset! Jag hade tur det hade inte blivit blåsor men sved något så fruktansvärt o kändes som handen skulle brinna upp. Omlagd o klar bar det av hem till bingen. Nu kommer snart Bjerborns för en trevlig kväll ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar