måndag 14 juni 2010

Vi har vunnit en Resa


Igår kväll tänkte jag rätta mina bingolotter innan jag gick o lade mig.
Grattis!!!!!! Stod det sen såg jag bara summan 70 kr & tänkte vad är det för skit man vunnit då. Sen läste jag nogrannare & tror att jag läste 5-6 gånger innan jag förstod att det var en Temaresa värd 70 000 kr!!!!! Jag skrek så jag väckte både Tommy & barnen. Det blev väldig uppståndelse i vårt hem mitt i naten. I morse ringde jag Bingolotto direkt som sade åt mig att gå ner & rekomendera lotten. Efter det skulle de ringa mig, senast i slutet av veckan. Så mkt mer vet man inte just nu. Resan kan man läsa om på Fritdsresors hemsida under Temaresor. Till 99% är det den resan sade de på Fridsresor är jag ringde dem.
Väntan är låååååång nu hopas att de ringer mig redan i morgon =) härligt är det i alla fall

2 kommentarer:

  1. Ett jättestort grattis till Er. Det kunde inte bli någon bättre vinnare, det är Ni välförtjänta båda två. Njut av resan när den blir av. Kram på Er...Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Så kul att det för en gång skull är någon man känner till som vinner :)

    MVH Vicke

    SvaraRadera