fredag 11 juni 2010

Min vecka

Denna veckan har varit en vecka med en massa på schemat. Den största förändringen för min egen del har varit att omorganisationen på jobbet har ägt rum denna veckan. Den innebar att jag blev av med min bästa kollega vilket givetvis känns hårt. Vi hr jobbat så bra ihop & trivts så härligt bra & så är hon bara borta!
I gengäld har jag fått nya härliga kolleger så detta kommer bli jättebra med tiden det är jag helt säker på. Och rätt vad det är så jobbar vi kanske ihop igen.
För banens del har det varit en vecka med sportaktiviteter, utflykter, matsäckar, danmarksresa mm mm Det är ju alltid så de 2 sista veckorna att schemat är fullspäckat för dem. Det känns ibland som att de måste ta igen allt de velat göra & pressar in det på ett par veckor. Men så är det år efter år & det har en viss charm det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar