onsdag 2 juni 2010

Min dag i Simrishamn med mamma , mormor & Bertil

Idag har jag varit en heldag i Simrishamn med mamma, mormor & Bertil.
På vägen ner körde vi inom Ljungbyhed för att Bertil skulle få en titt på hur det ser ut där idag, Bertil kommer därifrån som ung.
Vårt första stopp i Simrishamn var hos Hans & Britt där vi fick en jättegod middag , efterätt & kaffe. När vi åt satt vi inne annars satt vi ute & njöt av den fina utsikten från deras tomt (mormors barndomshem)
Jag & mamma körde er till stan en runda & kollade läget med.
När klockan var 3 åkte vi till Mona där även Lars & Gunvor (mina favotiter)var idag.
Mona bjöd på kaffe, kakor, pajer , bullar ost ja allt möjligt gott.
Det är alltid så kul att ses så dagen gick alldeles för fort.


Hans visar mormor & Bertil en båt på sjön

Mums vilken god middag!

Bertil & mamma på vår promenad vid havet

En mer strandnära tomt får man leta efter. Här är så härligt
Jag satt på bojen & gungade i trädet som ett barn. Härligt!!!!

Underbart vacker natur

Bertil & mormor njuter i solen

Mitt fotointresse delas av Lars.

Dags för fika hos Mona.

Många goa skratt blir det när vi ses.
Tack alla för en härlig dag!
Nu verkar det äntligen som att sommaren kommit till oss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar