torsdag 25 februari 2010

Vägning

Nu har det gått 5 månader sen operationen så efter lite påbackning från Ditte igår att det var dags att väga mig så fick jag asa mig ner till vågen i morse. 79.3 kg stod den på vilket innebär bara 6 hg sen sist. Det bådar inte gott! Nu har jag bestämt mig för en ny megasatsning bara febern är borta! Även om snön ska jävlas & ligga kvar så ska jag träna 1 timme om dagen. Nu måste det bara bli så vill ju få lite snyggare form på kroppen tills poolen öppnas upp =)
Så länge det ligger mycket snö ute blir det min tränings maskin hemma som får dammas av, när jag tycker det är ok att ta de långa promenadera så blir det de istället 1-1½ timme. De är så ljuvliga & det är min alldeles egna tid när jag tömmer hjärnan.
Men det är ju inte bara negativt måste jag säga -34.7 kg på 5 månader känns otroligt stort,skönt & jättebra!!!
Vågar inte tänka på hur jag mått idag om jag INTE gjort operationen.
Den har gett mig ett NYTT LIV!!!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat vännen... Du vet att jag börjar på spining nästa vecka om du är sugen... Jag måste få bort graviditetsmagen:)
    kram
    Ditte

    SvaraRadera
  2. Du har varit jätte duktig och samtidigt jobbat hårt för brottningen. Goda råd från dr. du fick även om det är svårt att tagga ner när man samtidigt tycker det är roligt.
    Kram Tanja

    SvaraRadera