tisdag 16 februari 2010

Semlans dag


När jag vaknade idag efter nattens jobb körde jag till Sonja i Billesholm för att få massage. Hon är underbart duktig-tog hand om min onda nacke i ett nafs! Tack Sonja.
För er som inte provat henne kolla här: http://sonjasmassage.vpsite.se/Verkligen att rekomendera!
På vägen hem köre jag inom Citygross & köpte varin Semla till i kväll. Jättegoda men ack så mättande.
Tommy har varit hos Rolle ikväll & planerat årets Torparedagar som kommer bli så bra.
Årets höjdpunkt för oss tjejer som har vår tjejkväll på lördagen när det är Torparedagarna alla möjliga goa tjejer träffas och har så kul ihop. I år bjuder jag hem er tjejer till mig på förfesten!
Det blir till att testa poolen & ta en eller flera drinkar. Välkomna tjejer!!! Killar? Otänkbart!!!
Själv har jag planerat inför lördagens Riks Final. Skrivit ännu mer lappar pratat med våra gästande lag som ska övernatta mm mm jobb men attans så kul. Vill verkligen vara en närvarande ordförande som ställer upp för killarna i vått & torrt. Tror de känner att jag finns för dem!

2 kommentarer:

  1. Ha:) Jag köpte oxå med mig lite semlor påväg hem i em - götte;)
    Som sagt - härligt att du är nöjd och du vet att det bara är att höra av dig om det är något!

    Kram kram, Sonja

    SvaraRadera
  2. Mmm semla, jag som bestämt mej för att inte äta kakor, men smart som man är så la jag till att om jag blir bjuden så måste jag inte säga nej.... vilken tur att jag blev erbjuden en semla.. mums!
    Lycka till med Riks Finalen, jag håller tummarna för många vinster och jag ser fram emot torparhelgen ;-) /Kram Tanja

    SvaraRadera