söndag 21 februari 2010

Sjuk

När jag satt på tävlingen i går kände jag hur det brände i huvud och ögon. Men det fanns inte tid att känna efter då.
Väl hemma tog jag ett bad sen blev det soffan. Kollade till & från på Melodifestivalen sen slocknade jag direkt. Vaknade i morse med feber & var rent igentäppt & jättetrött. Ont i ögonen för jag hade missat att ta ut linserna innan jag slocknade. De säger att det kostar att ligga på topp. Det har jag märkt nu för nu är min kopp helt utslagen tror jag! Hemma från jobb i natt & i morgon natt sen hoppas jag att jag mår bättre igen. Både trist & dyrt att vara hemma men med mitt jobb kan man inte gå sjuk till jobb & smitta de gammla.
Ha det så gott kära vänner.

3 kommentarer:

  1. Nä, har man feber så är det inte mycket att be för... då känner man sig ganska liten! Tur iaf att du klarade helgen - krya på dig!
    Kram Sonja

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen...kram Lotta.

    SvaraRadera
  3. Krya på dej!! Kram Tanja

    SvaraRadera