måndag 15 november 2010

Sorry

Jag får väl börja med att be om ursäkt!
Jag har inte bloggat på länge och jag vet ju att det finns några som tittar in här titt som tätt!
Det är full rulle för mig nu jag jobbar både min nattjänst på 68 % samt att jag arbetar med ett projekt dagtid där jag utvärderar var våra vårtagare och deras anhöriga tycker om vården i Åstorps kommun. Jag har hans om hela äldreomsorgen i kommunen vilket innebar ca 500 utskick! När jag fick frågan blev jag väldigt tveksam eftersom jag aldrig tidigare jobbat med liknande, men eftersom mina chefer trodde på mig i detta så var jag bara tvungen att ta mig an utmaningen ju =)
Det är så himla kul! Detta kan vara min blivande framtid, kanske jag skulle gå lite kurser och sedan anta att göra liknande projekt till andra? Varför inte? Det är så kul.
Givetvis tar det på krafterna att jobba både dag och natt men eftersom det är under en kortare period och det är så kul så går det!
Nu är det ju bara 55 dagar tills vi ligger på stranden i Thailand Tommy & jag jippi!
Ha det underbart allihiop

1 kommentar:

  1. ops! Hade så brott att skriva så jag hann inte läsa att jag redan skrivit om projektet =) hihi

    SvaraRadera