tisdag 2 november 2010

Höstlov

Då var det dags för lov för mina barn igen, ja för allas barn så klart.
Lovet började med att Emils tjej Nellie kom hit på morgonen , jättego tjej. Erikas kompis kom också. Givetvis är det shopping som gäller för de stora töserna så de åkte till Familia. När de kom hem mötte de upp Dennis Emil o Nellie på bowlingen. Två timmars bowling följde sen för alla 5 de hade jätteskoj. Hem till oss för en fika innan brottningen.
Nellie stannade kvar tills idag.
För mig var det till att planera mitt projekt hela dagen igår jag ska göra en brukarundersökning i Åstorps kommun inom äldreomsorgen och hemvården.
Det blev till att kopiera en massa för vaktmästaren på kommunen har semester denna veckan så klart =) men en bra kvinna reder sig själv ju.
När jag kopierat klart så stod det ganska tydligt att jag måste hitta ett kontor med o det fixade sig snabbt. Fanns ett ledigt uppe på jobb.
Idag ska barnen bara slappa tror jag för de ligger än, själv ska jag äta klart min frukost sen blir det upp till jobb för att få en massa papper i en massa kuvert.
Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar