lördag 18 juli 2009

Vrå


Mysig middag med goda vänner


Härliga badtunna ! Tommy,Magnus,Reneè & Mia.

Sen tog Tommy,Magnus & Moa ett dopp i sjön


Bilden får tala för sig själv. Många skratt blev det.



Dennis fick upp denna gulliga Aborre.



Jag & Mia i badbaljan ,kan inte bli bättre!



Som ler & långhalm Emil & Jonar.


Oliver, Dennis & Erika ska ut på fisketur.


Kan man ha det bättre?


Husmor Mia grillar i sitt nya förkläde


Emil fick en gädda på 2.5 kg!


Lyckliga barn i tunnan.


Niklas,Emil & Alex paddlar iväg mot äventyr.


Familjen Hamlin paddlar glatt efter.


Patrik & Patrik ska få fyr på badtunnan.



I torsdags morse åkte vi till Familjen Kajlidens vattenkraftverk i Vrå. Här skulle vi spendera tre dagar med brottarfolk. Vi var 25 st på plats, alla utom 4 var Björnekullare. Familjen Hamlin är från BK 80 och de var också med.
När vi kom upp på torsdagen fick jag direkt veta att jag hade köksförbud & fick absolut inte hjälpa till med något alls!
Jag fick en massa uppdragslappar som skulle utföras under helgen. Samtliga lappar gick ut på att jag skulle ha det så bra jag bara kunde. Vilken lyx!!! Det känns ovant att inte få hjälpa till men jag uppskattade det verkligen för det betyder ju att de anser att jag brukar ligga i annars.
Nu är vi hemma igen & tillbaks till verkligheten efter att ha blivit behandlad som en prinsessa.

Ett stort tack till alla som var med men givetvis framförallt till Familjen Kajliden!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar