lördag 25 juli 2009

Ordning och reda

Igår var jag & Tommy en runda på Helsingborgsfestivalen.
Barnen var på olika håll så det blev bara vi 2.
Jessan & Eliaz kom ner & gick en runda med oss.
Eliaz dansade till Danne Stråhed, den musiken gillade han.
Tommy åt sin första Langos & tyckte det var jättegott!
Idag har Tommy satt upp vår nyinköpta anordning att
hänga upp badkläder på så förhoppningsvis slipper vi
nu jaga badbyxor överallt!
Själv var jag stationerad i tvättstugan.
Det var bara att konstatera att ingen hade tagit tvätten
ifrån mig!


Bozz övervakar så allt går rätt till.

Tommy har börjat......

....titta så bra det blev verkar Bozz tycka!

Kanonbra från Ikea

Och så mitt lilla projekt......suck
Idag ska jag börja jobba efter min första semester.
Det känns ganska bra faktiskt. Jag ska jobba 6 nätter
på 3 veckor sen har jag semester igen.
Den som spar hon har!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar