söndag 30 maj 2010

Min helg

Fredag natt jobbade jag med Marie-Louise. Är lite vemodigt nu vi har bara 3 nätter till ihop!
Lördag gick jag upp vid 1 för att vara i Perslund på Hantverksdagarna där & snacka lite när killarna hade sin uppvisning. De var som vanligt jätteduktiga. De är alla mina idoler!
Väl hemma igen blev det lite mat sen tog vi en långrunda på 2 ½ timme tillsammans med syrran,Henke & Eliaz.
På kvällen gjordeTommy en kanonmiddag. Grillad fläskfilè , potatis/rotfrktsbladning, nypotatis & god dricka till det.
Vi såg den nya Wallander som vi hyrde när vi var ute & gick. Vi är tosiga i Wallander.
Idag var det till att gå upp i tid för att köra till Munka & vara med på Alex Bjerborns konfirmation. Det var en fin tillställning i kyrkan & god mat efteråt.
Nu är det kväll & jag ska sticka till jobb för en natts jobb med M-L sen har i bara 2 kvar.....=(


Alex läser ett av de 10 budorden galant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar