söndag 13 mars 2011

Min söndag

I dag tog vi en riktigt lång sovmorgon, det var härligt!
För en gångs skull stod det inget på dagens schema, Emil skulle på konfirmationsläsning, Erika med en kompis till Väla och Dennis med sin kompis till stallet.
Tommy jobbar för fullt med att få ut papper till knallarna som ska stå på Torparedagarna.
Jag har gjort lite vad som fallit på: städat toaletterna, bakat pizzabullar, renbäddat sängar o tvättat.
Det är skönt med dagar som man bara kan göra litta vad man vill på.
Om en stund är alla pizzabullarna klara o då ska jag ta Busan på en runda.
På tisdag är det dags igen, Emil åker hemmifrån igen. Nu bär det av till Österike på skidresa med diabetesförbundet. Han är ivrig och ser mycket fram emot det men jag hatar när familjen är splittrad! Men det är väl bara att vänja sig glyttarna börjar bli stora
Jag hoppas att ni andra också haft en ljuvlig söndag!


När jag köpt ägg på Oj så fick jag mig ett gott skratt denna hönan värper ojämnt!

Goda pizzabullar blir perfekt på bussen för Emil.

Jag fick ett härligt foto till min mobil på Eliaz! Dessa solglasögon fick han förra sommaren av mig men då åkte de bara av. Nu verkar de duga gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar