onsdag 12 januari 2011

Äntligen är vi i Thailand!


Fina blommor på träden vid poolen

Lunchmys

Varmt o gott i havet o underbar natur runt om

Bad i poolen på eftermiddagen

Fiskspa oj vad det killar!

Härligt, vi älskar Thailand efter 3 dagar här

Äntligen, vi har längtat länge men nu är vi här. Att säga hejdå till barnen var fruktansvärt! Resan gick bra även om 11 timmar är långt tid.Vi har det toppen ett lugnt härligt hotell med bra service. Maten är supergod! Massagen toppen idag var vi båda iväg jag gjorde fiskspa i 1 timme sen ½ timme fotmassage efter det tog hon armar axlar rygg o nacke. Tommy gjorde en hel massage på en timme vi betalade 137.50 kr för båda 2!!! Är det sjukt eller? Hur som helst så passar det oss. Det enda negativa är att myggen älskar mig lika mycket som jag hatar dem. Men här är bra apotek som jag varit på idag så jag hoppas det lägger sig just nu ser det ut som att jag har röda hund o det kliar som fan! Hörs igen senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar