tisdag 26 oktober 2010

Sista julklapparna inhandlade

Igår körde jag & hämtade mamma,Eliaz & syrran kl 06.00. Vi skulle köra till Ullared och komplettera våra sista julklappar. Lönedag & allt så hade vi förberett oss att vi skulle få slåss med armbågarna för att ta oss fram.
Att dessutom ta med en livlig liten 2 åring är ju en risk bara det!
När vi kom fram var klockan 08.10 & de öppnade 08.00. Väl framme vid ingången var det bara att traska rätt in & börja handla! Ingen kö en lönedag innan jul!!!!!!!!!!
Eliaz gillade läget & uppförde sig exemplariskt hela dagen. Vi gick ut för en bit mat & för att lilleman skulle få springa litta.
Väl inne igen var det mer shopping på schemat, alla hittade vi det vi sökte.När vi var klara så ringdes vi o bestämde oss för att ses i kassa 44. Mamma & syrran var där redan när de ringde mig. Trots att jag hade en bra bit att gå var det fortfarande ingen bakom dem i kön så jag lavade upp mitt berg av saker som de snällt packade ner. Smidigt som attans gick allt denna dag.Tack till er alla som inte besökte Ullared lönedagen 25 okt! Det gjorde att vi kunde röra oss fritt & handla allt vi behövde.

Förmodligen hade vi inte fått in ett frimärke till =)

Nöjda & glada efter att ha hittat vad vi önskade på Ullared.
Nu ska jag unna mig lyxen att bara njuta när alla andra flänger runt inför jul för att de bara måste hitta julklapparna & det blir tyvärr oftast förhastade köp då.
Ha en härlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar