torsdag 6 maj 2010

Min torsdag

Idag har jag varit på mitt sista utvecklingssamtal på Rågenskolan. Det var med Dennis - en fröjd att gå på hans utvecklingssamtal =)
Sen åkte jag till Familia för att hämta Emils telefon. Det vsade sig att den var för dyr att laga så han fick en ny. Helt rätt enl mig för den vara bara 8 dagar när den gick sönder!
Hann köpa avslutnings presenter till Tobbe & Jonny med från killarna.
Sen for jag till Ängelholm för att hämta priser till lördagens klubbmästerskap. Årets höjdpunkt!
Inom till mormor för att bli bjuden på hennes goda mat och hämta hem mamma.
Maxi blev besökt av oss sen for vi hem.
Jag har haft mina teakstolar till salu på blocket & idag kom ett par från Lanskrona & köpte dem =)
Nu ska jag ner till brottningen för att kopiera sånghäftena till lördages fest. Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar